Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-06, 17:21   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

OK, særskriving igjen

Jeg er, som mange andre her, ekstremt allergisk mot særskriving. Så mye at det skjærer meg i hjertet å kutte opp ord som faktisk SKAL særskrives.

Og nå, på mine gamle dager, har jeg blitt lettere forvirret. Kan dere hjelpe meg?

Jeg vet (tror jeg) at i stedet for skal særskrives, mens ihvertfall IKKE skal det. Men hva med i gang/igang, i mot/imot, iallefall/i alle fall? Og skal man også særskrive istedet? Det finnes masse lignende uttrykk som jeg ikke kommer på nå, kanskje det kommer opp etterhvert? (eller etter hvert?)

Og er det NOEN SOM HELST FORSTÅELIG HUSKEREGEL?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat