Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-22, 21:30   #87
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor galskap er det å få hund?

Jeg forstår hva du mener, Hyacinth. Jeg tenker jo at vår hund er bortskjemt med at jeg er hjemme hele tiden. Og så ser jeg også at han reagerer helt likt enten jeg har vært borte 30 min eller 4 timer. Han mangler tidsbegrep, på godt og vondt. Jeg tror vi «menneskeliggjør» hundene om vi tenker at de savner oss og er leie hele tiden mens vi er borte. Vår hund er mest/bare knyttet til meg, og bryr seg fint lite om noen av de andre er borte. Det er han jo vant til. Om jeg reiser bort, så venter han (i følge mannen min) på meg de første timene, så «glemmer» han at jeg er borte og forholder seg til de andre.

Webkamera viser forresten at han sover mesteparten av tiden han er alene, men er veldig vár for lyder. Han hører bilen vår på laaaang avstand.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat