Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 10:55   #50
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.901
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Vi er nøkterne i vårt forbruk, særlig interiør, ting&tang og tekniske dubbedingser. Men barna vil allikevel ha. Vi bruker penger på å vedlikeholde og oppgradere huset, og reiser. Men det er ikke så synlig for barna.

Barnas klær legger jeg stort sett i skapet, uten å gjøre noe nummer av det. For 4 åringen er særdeles bevisst, danseskjørt, kjoler med vide skjørt og gull ballerina står på ønskelista. Jeg vet hun har sett i barnahagen. Hun er svært oppmerksom på hva andre har.

Jeg vet ikke om jeg gjør riktig i å dysse ned innkjøp, kanskje det trigger henne enda mer til å ønske seg noe?

Hun har heller ikke spurt om DS, er fornøyd med å spille på pappaens gamle trege Acer og å spille på min telefon.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat