Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-11, 16:34   #60
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.951
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Viktig tråd.

Vi går i dvale veldig mange av oss...glemmer å tenke over vårt ansvar som voksne, ikke minst overfor barna våre.
Sukk. Jeg er jo i samme sporet selv, selv om jeg ofte tenker "trenger vi dette?" - "blir det lekt med?" og prøver å være bevisst.
Men vi kan alle bli flinkere!

LEGO, som er svinedyrt, syns jeg egentlig er ganske bortkastede penger. Har vel alltid tenkt på det som en "fin ting", i forhold til konstruksjon, oppbygging og hjerneaktivitet. Star Wars Lego til snaut en tusenlapp var ikke så kult etter den var bygget, den gikk fra hverandre her og der og nå står den bare der. Så ble det neste fra Lego: Pirates of The Carribean som var den nye greia å bruke penger på. Ferdig med Star Wars. Jovisst var det flott å glede seg til gaven, bygge den - men etterpå, den bare står der, hel eller stykkevist og delt.

Gruer meg nesten litt til neste helgs gaveras til Vesla, to 4-årsdager (barne- og voksenbursdag). Det blir dessverre og erfaringsvis, mye ræl. Jeg som nettopp har ryddet rommet hennes, mange leker får ikke plass hvis det skal se noenlunde strøkent ut.

Vi skal iallefall lage gjennomtenkte ønskelister til jul, eller - ha gavefri jul for oss voksne?

Når det gjelder Lego skulle jeg ønske at man kunne kjøpe byggeanvisninger med spennende forslag som ikke krevde mange spesialklosser, eller som ga alternativer til å lage "spesialklosser" selv. Å kjøpe en idé, ikke enda flere klosser. Det hadde vært noe.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat