Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-08, 15:40   #32
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: De sinte guttene og jentene

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Når jeg hører om at små barn får Herbalife shake blir jeg forundret og bekymret. Det er langt fra noe godt kosthold å drikke slikt med mindre man har et problem med å få i seg nok næring og da er ikke Herbalife det som anbefales først og fremst, i alle fall ikke i følge de ernæringsfysiologer som jeg har arbeidet med.

Jeg skjønner godt at du blir skeptisk når du hører at Herbalife (mest kjent som "slankepreparat") gis til små barn. Men så lenge det er et 100 % rent produkt, er det ingen farer ved det.
I mitt tilfelle er det bare snakk om å la henne smake når jeg drikker det, jeg baserer selvsagt aldri et måltid for henne med en shake. Hun syns det smaker kjempegodt, så det er overhodet ingen grunn til å nekte henne det. Men det kan være et godt supplement om man har barn/syke som ikke vil spise fullverdig.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat