Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 03:02   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

[Skryt]Det enkle er ofte godt nok (ny sittegruppe på terrassen)

Har endelig fått laget oss en sittegruppe på terrassen etter å ha bodd her i vel 4 år. Ønsket i utgangspunktet å kjøpe oss en sittegruppe, men vi flytter så snart huset vi skal bygge står ferdig og da ønsker vi ikke mer på flyttelasset enn nødvendig. Til nå har vi hatt et stort, rundt glassbord med stoler til, men det innbød liksom ikke til lange kvelder på terrassen på samme måte så det har vi stuet bort til vi flytter.

Pratet en stund om å snekre oss en sittegruppe, men med 3 såpass små barn og generelle andre husprosjekter var det lite fristende å bli stående med snekkerprosjekter om kveldene (kanskje mest for naboenes del) så da jeg kom over et tips om pallesittegruppe skred vi til verks og vips var terrassen omgjort. Det er en 21 kvm stor takterrasse (dvs, den går ut fra vår øverste etasje) og er rimelig usjenert, halve terrassen ses på bildet. Den har vegger på to sider, men det kan komme litt vind fra siden til venstre i bildet så der har vi skjermet med rullegardiner når vi sitter ute. Vi har en varmelampe som skal monteres på veggen, og så skal jeg få opp noen tynne voiletgardiner langs den grå veggen fordi platene er så skitne (de er rene, men vi får ikke av merkene som er etter at tømrerne satte de opp). Men ellers må jeg si det funket overraskende bra med pallesofa og -bord så nå vurderer vi om vi skal lage dette også i det nye huset i stedet for å kjøpe vanlig sittegruppe

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat