Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-18, 18:40   #4
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Sv: Noen som vil gi tilbakemelding på kjøkkentegning?

Vi pusset opp kjøkken i fjor og det jeg er mest fornøyd med er at jeg beukte mye tid på å planlegge innhold i skap og skuffer. Feks så er kjøkkenet delt inn i soner slik at «alt til frokost og brødmat» er et sted, alt til matlaging er i nærheten av komfyren. Feks så har jeg alt av oljer og sauser som worcestershiresaus, sorte dråper, eddiker etc i skap rett ved siden av komfyr. (De flaskene er til dels veldig høye så jeg tok mål og innredet etter det.
Krydder, matlagingsredskaper i nærmeste skuff.

En bakesone hvor alt av bakeredskap er. Kniver i nærheten av skjærefjølene, bortsett fra brødkniv som er ved brødskuff.

Sånne ting. Ta mål sånn at du vet at det er plass til de tingene du skal beholde og forbruksvarer du bruker. Frokostblandingspakker må ha plass der du vil ha dem.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat