Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-07, 20:40   #8
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig Ipod Nano - hvor finner jeg det?

Tusen takk for alle tips! Jeg gidder da altså ikke bestille fra USA, så det får blir 1200 kr da. (Jeg har sjekket samtlige tips her inne, og den Juste tipset om kostet 1050. Og så legger de på 150 kr i frakt - og vips! 1200 kr der også.)

2Gb går ikke, det må være 4. Ellers tusen takk, Missa!

(Jeg har for øvrig ikke hatt bruk for garantien på iPoden min, Kif. Bortsett fra at to par earplugs har blitt ødelagt. De er visst av elendig kvalitet. Om selve poden ryker, ja da blir jeg sur.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat