Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-07, 11:11   #16
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et hotell å anbefale, i Barcelona?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Generellt sett får man bedre priser ved å bestille via www.hotels.com enn kontra å bestille direkte hos hotellet. Dersom hotellet selv kjører en egen billig-kampanje så kan man selvsagt være heldig å oppleve det motsatte, men at det er billigere er litt av grunnen til at www.hotels.com gjør det så bra. De har spesialisert seg i hotellbooking over hele verden, og oppnår derfor lavere priser enn det hotellene selv kan tilby. I går bestilte jeg hotell i Stockholm for mine foreldre i Stockholm via www.hotels.com. De sparte 1100 kroner på 2 netter ved å bestille det der. Dette vet jeg fordi jeg ringte hotellet og sjekket om hvilke sengetyper de hadde og spurte da samtidig om prisen...

Helt enig med deg. Men det kan være lurt å søke på hotellnavnet på google, der kan det være mange forskjellige operatører med forskjellige priser. En del ganger har vi funnet rimeligere enn www.hotels.com. Man må også ta med i beregningen at det kommer på noen gebyrer på www.hotels.com. Ellers har vi vært veldig fornøyde med dem.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat