Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-17, 14:02   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen pavlovaspørsmål

Jeg bruker bringebæreddik i stedet for hvitvinseddik. Synes det gir en mye bedre smak. Steker i halvannen time på 120 (? litt usikker) grader varmluft, og lar den avkjøles i ovnen.

Den eneste gangen jeg ikke har greid å få marengsen stiv var det fordi jeg hadde søla oppi en bitteliten dråpe med plomme. Ellers har jeg aldri hatt problemer med det. Bruker vanlig sukker og visper halvparten inn først, til en løs marengs, før jeg tilsetter resten av sukkeret sammen med maizena og to teskjeer bringebæreddik, og visper det helt stivt. Bruker Kenwood med stålbolle.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat