Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-16, 14:14   #70
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satire om innvandring - burde man la være?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes det er helt fint at barna synger "Og vi tenner våre lykter", "Rocking around the Christmas tree" og "Pulverheksas jul" i stedet for religiøse sanger på julefrokosten. Og ikke på grunn av muslimene - jeg tror faktisk ikke det er en eneste på hele trinnet. #lalaland

Helt fint om de gjør det, og helt fint om de tar med en religiøs sang eller to også, for min del.

Det som ikke er helt fint er at det gjøres så stort nummer ut av det, uansett om de gjør det ene eller det andre. Det er snakk om sang og musikk, og det er ikke sang og musikk som gjør verden til et dårligere sted.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat