Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-20, 07:59   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredrikstad - gode tips

Vi skal også til Fredrikstad i sommer (vi har fått låne en hytte i Råde og tenker å ta turer til «byen»), så jeg henger her for tips.

Jeg tenker å ta båten fra sentrum og ut til gamlebyen, men det er jaggu alt jeg vet også. Jeg var på en omvisning i regi av jobben i gamlebyen med en særdeles dyktig guide. Han var så underholdende at selv ungene ville kost seg, men jeg er usikker på om alle er like flinke. (Mine unger på 12 og 15 er sånn middels begeistret for guidede turer.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat