Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-18, 08:47   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for elg?

Jeg er ikke redd for elg når jeg er ute og går i skaugen, men når jeg kjører bil langs veier hvor jeg veit det er mye elg, da sitter jeg litt på nåler og holder et ekstra øye med skogkanten - fy hvor skummelt det er å plutselig finne en diger elg stående midt i veibanen eller komme løpende ut av skaugen.

Eh, og nå kom jeg på den gangen for mange år siden, vi var på hytta, og jeg skulle på do utpå kvelden, og doen lå i løa tvers over tunet. Og sånn midt mellom hytta og doen, under et stort grantre, jepp, der hadde en diger elgokse lagt seg godt til rette for natta. Ernie og jeg sto lenge og så på den, og han så på oss og ga totalt beng i at vi var der.

Resten av den kvelden ble det tissa på andre siden av hytteveggen, gitt! Så jepp, jeg har respekt for de beista, når jeg tenker meg om.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat