Sv: Bøker lest i 2019
januar
1. Menn i min situasjon - Per Petterson
2. Formørkelsen - Karin Fossum
3. Vegetarianeren - Han Kang
4. Compis - Hasse Hope
5. Har døden tatt noe fra deg så gi det tilbake - Kaja Marie Aidt
6. Til ungdommen - Linn Skåber
7. Nu, jävlar! - Heidi Linde
8. Kinderwhore - Maria Kjos Fonn
9. The Poet X - Elizabeth Acevedo
10. If I was Your Girl - Meredith Russo
februar
11. Så mye hadde jeg - Trude Marstein
12. Med egne øyne - Arne Svingen og Christoffer Grav
13. Dager jeg har glemt - Arne Svingen og Mikael Noguchi
14. de - Helle Helle
15. A Very Large Expanse of Sea - Tahere Mafi
16. An American Marriage - Tayari Jones
mars
17. Byens spor Maj - Lars Saabye Christensen
18. Ord som slutter på skap - Sanne Mathiassen
19. The Seven Deaths of Evelyn Hardcastle - Stuart Turton
20. Herr Nakanos forretning for avlagte gjenstander - Hiromi Kawakam
21. Kane og Abel - Jeffrey Archer
22. Drømmefakultetet - Sara Stridsberg
23. Moxie - Jennifer Mathieu
april
24. Perlefarmen - Liza Marklund
25. 64 - Hideo Yokoyama
26. Gullungen - C.J. Tudor
27. My Sister, The Serial Killer - Oyinkan Braithwaite
28. Normal People - Sally Rooney
29. Jenta med den grønne skjorta - Heidi Auensen
30. Følg med nå - Trygve Skaug
31. Hennes største frykt - Peter Swanson
32. Kjære Evan Hansen - Val Emmich
33. Ridderkorset - Jørgen Jæger
34. Vi skulle vært løver - Line Baugstø
|