Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-19, 19:01   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - sydentur med surt barn

Vi har reist veldig mye, og min eldste har blitt fryktelig blassert på ferievalg. I år er vi på Kreta. Hun synes forsåvidt at reisemålet er greit, men at 4 uker er lenge og særlig når 2 av dem er med ganske så strenge/sære besteforeldre. (Hun klarer ikke helt å se at alternativet hadde vært å være hjemme uten venner fordi alle er bortreist, og at det også kanskje hadde vært ganske kjedelig hjemme. Men, men ... om noen dager reiser besteforeldrene og om en uke kommer ei venninne hit til oss. Da blir det nok veldig bra.)

Men ferie var noe som ble prioritert da jeg var barn også, så jeg hadde også reist mye da jeg var 14. Men kanskje ikke like langt som egne barn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat