Tråd: Hotell London
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-19, 14:27   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell London

Hva mener dere egentlig med «inn til sentrum»? (Jfr at Kensington har gåavstand inn til sentrum? Antar at dere mener i retning øst, men det er jo (selv for meg som går veldig mye) langt derfra og til for eksempel Covent Garden? Hvis man tenker på starten på Oxford Street som sentrum, så er det jo ikke så langt, men defineres hele den gata som sentrum, egentlig? (Jeg liker den ikke og bruker ikke tiden min der, men det trenger jo ikke være avgjørende). Jeg mener ikke å kverulere, men jeg har tenkt mye på dette med London og sentrum selv, og jeg er vel av den oppfatning at byen ikke har noe tydelig sentrum.


Sist redigert av Hyacinth : 03-08-19 kl 17:32.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat