Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-17, 11:50   #31
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Og til Kaja som fikk siste innlegg før tråden ble låst, jeg har også sett noen teorier om at traileren allerede er i gang, bare omvendt. Isak som blør, ikke Even, Eva som betaler for øl til Chris, ikke søler øl, Noora som spenner bein på Sana og ikke motsatt, men har ikke helt fått med meg hvor selfiestanga til Chris som slår Even kommer inn. Kanskje du har rett, traileren starter nå? Sana bruker mailen tll Noora for å sette i gang ting på nett og det går utover alle og ender opp hos Even og Isak?

Jeg likte Kajas teori godt! Den om gulroten.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat