Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-16, 00:33   #87
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.497
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du malt huset ditt grått?

Vårt er nylig malt i fargen "lys hamp", som er en lys grønngul farge. Hvitt rundt vinduer, verandagelender etc, og knall røde dører.

Jeg har også merket meg at flere og flere hus males i mørk grå, så det var vi sikre på at vi ikke ville ha. Men med stilen og størrelsen på huset, og boligstrøkets karakter, passer det ikke med knæsjfarger. Derfor ble det forholdsvis nøytralt og lyst. Fra før av var det i en beige farge som gikk en del mot rødt, så det fikk nesten et rosa inntrykk, og som jeg syntes var ganske ubehagelig. Nå er jeg veldig fornøyd, selv om fargen ikke er av de sprekeste. På bildet ser også dette ganske grått ut, men det er litt grønnere i virkeligheta.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-06-18 kl 13:59.
My er ikke aktiv   Svar med sitat