Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-15, 13:22   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.819
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg syns det må være helt greit å putte posen oppi naboens spann når spannet likevel er satt ut for tømming halvfullt. Men man trenger ikke gå og kaste i naboens spann ellers i uken, syns jeg. Stemte derfor "rett før det tømmes".

Jeg er helt enig. Rett før tømming er sansynligheten liten for at noen har stor opprydning og allikevel kommer med masse poser.

Jeg gjorde det samme i påsken, selv om det var lenge til tømming. Jeg snek meg ut en kveld der det var mange bortreist, de har fellesdunker, og la i noen poser. Faktisk sendte jeg vel en av ungene ut i samme oppdrag også. Vi var hjemme hele påsken og jeg hadde ryddet litt ekstra så vår nærmet seg full, vi har vår egen dunk.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat