Tråd: Hos Peder
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-18, 14:37   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hos Peder

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Hva er det han er rå på?

Jeg synes han er rå på å sette ord på ting, peke på problemet, forklare hva som skjer. Jeg fikk mange aha-opplevelser om meg selv underveis, det er jo ganske universelle ting han snakker om. Og så synes jeg han er tøff. Blant annet i en podcast om å være tenåringsforelder, hvor han var veldig klar på hva foreldre ikke skulle gjøre. Litt sånn «det kan det være du føler for, men da må du skjerpe deg». Jeg digger holdningen.

Men hva synes du selv da?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat