Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-09, 18:37   #51
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du grønt kort (golf)?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Personlig er det mange helgeaktiviteter jeg heller vil gjøre enn å traske rundt på en golfbane. Tur i ordentlig natur, for eksempel.

Jeg syns det stempelet er fjernet for lengst, golf har jo blitt allemannseie og er rimelig u-eksklusivt, spør du meg.

Det er noe familier KAN gjøre, ikke noe de må. Det kan være ganske hyggelig å ha en aktivitet sammen, det blir jo nesten som å spille et spill.

Jeg syns riksmannsstempelet henger ved når det mange steder er påkrevd med pikéskjorte e.l. Og hvem visste vel at om man spiller med shorts, så er det frobudt med sorte sokker!?? (Det opplevde mannen i Spania en gang …)

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat