Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-18, 21:43   #131
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.840
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Nei, jeg tok kanskje ikke den "jeg ville ikke hatt hytte om jeg fikk den kastet etter meg" helt bokstavelig.
Men sånn summasummarum, så var jo responsen på at noen skrev at man finner roen og får feriefølelsen, fra en del her, at det er synd man må reise på hytta og ikke klarer å slappe av hjemme.

Hvis det er meg du refererer til så er det helt bokstavelig ment. Jeg vil ikke eie noe mer enn et hus. Jeg vil ikke ha båt eller hytte eller ferieleilighet eller noe annet som krever noe av meg med tanke på vedlikehold, ettersyn, penger eller som gir meg dårlig samvittighet for å ikke bruke det nok etter å ha brukt penger på anskaffelsen.

Jeg skjønner at man kan kose seg med ei hytte og at det er lettvint å ha alt skiutstyr på hytta for eksempel i stedet for å drasse med seg alt somvi gjør når vi har leid et sted for en ferie, men allikevel vil ikke jeg eie og ha det og jeg misunner ingen som er hytteeiere, overhode ikke.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat