Tråd: Katt til jul?
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-08, 11:35   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katt til jul?

Jeg synes ikke dette er en dårlig årstid hvis dere har bestemt dere for å anskaffe katt, da rekker den å bli litt større før sommeren kommer og evt må passes av andre når dere er borte på ferie. Nå har dere hatt hund, så jeg trenger vel ikke snakke høyt om ansvar for dyr. Det er kanskje mindre arbeid med en katt, men katten kan heller ikke forlates uten tilsyn i flere dager. Dere bør også tenke gjennom at det faktisk er den katten som er tilgjengelig nå dere vil ha. Det er stor forskjell på gemytt, røyting, størrelse etc på katter. Vil du ha rolig sofakatt? Staselig langhåret katt? Katt som følger etter og er leken hele livet? Med rasekatter vet man jo noe om rasen, for gatemix kommer man langt med å se an moren.

Men jeg kan ikke hjelpe deg med motargumenter hvis du i utgangspunktet synes katter er fine dyr og er villig til å påta deg arbeidet og ansvaret .

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat