Tråd: Barnebøker?
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-06, 13:06   #9
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter veldig med at Vesla blir så fort redd. Hun liker bare überkoselige historier, og det er ikke grenser for hva som er for skummelt. Jeg løser det vanligvis med at jeg roer ned og leser forsiktig videre, men av og til begynner hun å gråte og ber med inderlig om å stoppe.

Eksempel på hva som er for skummelt:
"Jovisst, kan Lotta sykle". - når Lotta ramler av sykkelen og slår seg, og når hun mister armbåndet hun har fått av fru Berg.
"Emma hos doktoren" - når Emma får hull i hodet, og særlig når hun er hos legevakten med en ansatt i barnehagen og uten moren og faren.
Knerten bøkene - hver gang Knerten blir borte, og nesten hver gang de to jentene dukker opp.
"Karius og Baktus" hele boka, kanskje med unntak av de første tre sidene der Karius og Baktus lever herrens glade dager og det fortsatt ikke har sunket inn at de faktisk befinner seg i tennene til Jens.
osv.

Finnes det noen bøker som bare er koselige da? Da er det vel en heller kjedelig handling sånn ellers.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat