Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-07, 11:22   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt navn er Karmosin. Diskusjonstråd

Jeg synes det var interessant at pene unge gutter i så stor grad var sexobjekter i boka, særlig det der med at de eksplisitt var det fordi mange aldri hadde sett andre kvinner enn sin egen mor uten slør. Det minnet jo veldig om den antikke kulturen for seksuelle forhold mellom voksne menn og pene unge gutter – mennene og guttekjærestene hadde intellektuelle forhold i tillegg, mens de kjedelige konene subbet rundt hjemme med husarbeid og fikk ikke lov til noen ting.

Jeg tror definitivt at boka ville stått seg på å bli lest en gang til, men jeg tror kanskje ikke at det kommer til å skje med det første.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat