Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-13, 13:09   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er egentlig greia? (TV)

Hva er greia med oppsummeringene som kommer før programmene starter? Privat praksis: fødselen er i gang, Addison går på en smell i adopsjonssaken og Violet får mye oppmerksomhet fra en bokhandler? Dette var bare et av mange, mange eksempler. Jeg følger også med på "Gullfeber", og ser man previewen der, som med mange andre serier, kan man i grunnen bare skippe epiosden, for oppsummeringen før programmet forteller oss alt som skal skje, jo.

Jeg pleier å ta av lyden før jeg ser opptakene. Jeg trodde dette var vanlig praksis i Usa, men jeg har inntrykk av at det er en ny greie her i Norge. Er jeg helt påvillspor med teoriene mine?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat