Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 13:18   #23
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Mellomlagre klær

Jeg legger slike klær inn i skapet igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke alle gjør dette? Hvis klærne er rene nok til å kunne brukes igjen, må de vel være så pass rene at de kan ligge sammen med nyvasket tøy? Jeg bruker de fleste av klærne mine flere ganger før jeg vasker dem, unntaket er topper med trange ermer (som kommer i kontakt med armhulen) og selvsagt undertøy.

Mannen min er av de som mener at brukt tøy ikke skal inn i skapet igjen, så han slenger de i en krøll på gulvet. Jeg tenker at klærne blir støvete og krøllete av det.
Det irriterer meg at klærne hans ligger og slenger på gulvet, og det ser rotete ut, så jeg tenker også på andre løsninger. Vi har ikke plass til stumtjener på soverommet vårt, men det kan muligens være en løsning med noen kroker bak døren, og sånne kroker som henger på døren. Kanskje det kunne vært noe for dere og?

Ungene går ideelt sett gjennom klærne sine om kvelden, og legger det skitne i skittentøyskurven. Det som kan brukes om igjen, skal brettes og legges i skapet igjen. Riktignok ender det ofte med at jeg sorterer og bretter og legger på plass for dem etter at de har sovnet.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat