Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 20:11   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mellomlagre klær

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Så jeg er ikke den eneste som har mann og barn som legger klærne i en haug på gulvet, altså?

Dette var egentlig veldig ålreit å høre. Jeg trenger litt realitetsorientering, innser jeg.

Knerten (7 år) er nemlig veldig flink. Han sover i køyeseng, men i øverste etasje. Brukte klær legges bak trappa i nederste etasje av senga, og han bruker dem til de må vaskes. Det er ikke alltid han innser at de trenger en vask, men han blir ikke sur om han kommer ut om morgenen og blir sendt inn igjen for å skifte. Jeg trodde egentlig at de fleste unger hadde kontroll på dette. :desillusjonert:

Ikke min yngste på seks. Jeg legger frem rene klær til ham om kvelden. Det er sjeldent han kan bruke noe flere dager.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat