Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-18, 16:24   #39
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for elg?

Vel Pelen... ikke helt erfaringen min fra de siste dagene. De som roter seg ned i boligstrøk nå blir fort husvarme og de er ikke veldig villige til å flytte på seg. Jeg gikk langs gang og sykkelvei like ved en stor dagligvarebutikk. Elgene stod noen få meter unna meg og spiste på et epletre. En gårdbruker prøvde å jage den bort, men den var visst ikke interessert i å bli jaget.

Uti marka er jeg mer vant til sky elg. Nå er det såpass mange som vandrer i boligstrøk at det er en plage.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat