Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 09:17   #14
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg husker mye. Da vi hadde klassetreff og ikke hadde vært sammen på 20 år husket jeg detaljer om de andre som de nesten ikke husket selv en gang da jeg minnet dem på det. Det har jeg opplevd i mange andre settinger også at jeg rett og slett husker mer enn andre. Jeg kunne ringt barndomsvenninnens foreldre uten å slå opp nummeret deres hvis de bor på samme sted. Jeg husker bursdagen til ikke bare barndomsvenner, men til søsknene og foreldrene deres også. Totalt ubrukelig informasjon egentlig annet enn som partytriks.


Sånn er jeg også, det er så mye rart som bare sitter klistret. Jeg husker alle slags telefonnumre, jeg husker alles fødselsdager, bilskilt o.l. Jeg kan fremdeles huske fødselsdato, navn på søsken o.l. til alle medlemmene av Take That selv om det er over 25 år siden jeg var interessert i dem. Ser ikke for meg at jeg noen gang vil få bruk for den informasjonen igjen. Og så glemmer jeg aldri et ansikt. Mannen min blir stadig imponert når jeg f.eks. alltid kjenner igjen skuespillere selv om de har blitt 30 år eldre og/eller har forandret seg totalt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat