Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 10:06   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det veldig dyrt å la lysene stå på i alle rom? Pluss ranting om rotete tenårin

Veldig godt å høre, at det kan gå over av seg selv og at det er typisk tenåringer. Jeg hadde jo et snev av det selv, mener jeg å huske, selv om jeg aldri var av de verste på den fronten. Samtidig vil jeg ikke bare overse det heller, jeg tror det er mye lærdom i å faktisk venne seg til at ikke alle andre løper rundt og rydder etter dem. Jeg trenger ikke å kjefte, men jeg kan be dem plukke det opp selv og ikke gjøre det FOR dem. Jeg må bare bli flinkere til å ikke irritere meg over det, og heller rett og slett bare si fra der og da og la dem ta det selv. Helt til det går automatikk i det for dem, forhåpentligvis.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat