Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 15:38   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg så filmen "gutten i den stripete pysjamas" for lenge siden. Jeg husker ikke hvor lenge, kanskje 3-5 år? Jeg husker at den var gripende, og husker endel av storyen. Så så jeg den om igjen for litt siden. Ja, jeg kjenner igjen ansikter, hus og steder, og endel av hva som skjer. Så kommer slutten. En gripende og forferdelig slutt. Og den kom som et sjokk på meg. Jeg så altså hele filmen for andre gang, og hadde ingen idé om hvordan den sluttet, før de siste minuttene.

Det eneste jeg husker fra den filmen er vel slutten. Som er grunnen til at jeg ikke orker å se den filmen flere ganger.

Jeg tenker det er stor forskjell på hvordan vi lagrer informasjon i hjernen. Jeg lagrer nok ord bedre enn bilder. Jeg husker godt navn, og ting jeg har lest, eller som har blitt meg fortalt, men har problemer med å kjenne igjen ansikter og steder. Det lagres sikkert på et annet sted i hjernen, som jeg ikke har like god kontakt med.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-03-18 kl 15:43.
My er ikke aktiv   Svar med sitat