Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-18, 09:12   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kollenfyll og kollenkaos

Ja, dette burde ikke være noen overraskelse for noen, det er et par år siden mannen tok med barna opp dit, og de kom helt sjokkerte hjem igjen, så dette har vært en gradvis utvikling mot det verre, og noe man strengt tatt burde vært forberedt på.

Det finnes helt brukandes lovhjemmel mot dette, og dersom politiet hadde gått kraftig ut på forhånd og gjort det klart at loven ville bli håndhevet og folk ilagt bøter for beruselse på offentlig sted, så kunne det dempet en del.

Jeg syns den koblingen alkohol og sport man ser ganske mye av er veldig betenkelig generelt. Jeg husker en sportssending for en tid tilbake der alle reportasjene - det hadde vært mange lag og personer som hadde vunnet saker og ting - sluttet med veldig pushende spørsmål fra reporterne om "FESTEN, da, hva med FESTEN?! Det blir vel skikkelig vill FEIRING i kveld?! ", og det lå under at her skulle det drækkas.


Vi gikk på ski fra Vettakollen, og det var ganske vilt der vi kom, men ikke så ille som de områdene som er nærmest banen, tror jeg. Og vi kom ganske tidlig. Der stod det knickerskledde lyslugger og pisset med sigaren i en hånd og ølen i den andre, like ved akende barn, fulle polakker ravet rundt i løypa, og det var søppel overalt. Jeg og minsten snudde, han hadde IKKE lyst å gå inn i det kaoset. Eldste og mannen gikk på ski og tog banen fra Sognsvann, gudsjelov.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat