Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-17, 21:11   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ålesund uten bil?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Alnes fyr er helt nydelig, men jeg tviler på at du kommer deg helt ut med kollektivt. Vi er jo i området minst en gang i året, og erfaringen med kollektivt fra før vi hadde lappen er ganske begredelig. Til Giske burde du jo klare å komme deg, da. Nydelige strender! Ellers er det jo fint å tusle i sentrum og opp på Aksla og Jugendsenteret, så dere får fint brukt litt tid der. Det går hurtigbåt som går innom en del av øyene, den går også til Hamsund der det er en heller med runer og sånt

Takk for tips! Jeg tror jeg fant en båt over til Valderøya. Trikset var å søke på sykkelruter framfor gåruter i googlemaps. Kanskje den går til de andre øyene også?

Runer og andre tips som kan fenge en 12-åring mottas med takk! Er det noen gøye arrangementer der i sommer? Festivalen på Giske kræsjer dessverre med andre planer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat