Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-14, 15:14   #87
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.612
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er ingen regel om at noe skal prikkes i rødt, men noen brukere svarer på prikketigging med røde prikker. Det er jo fordi prikker skal være et tilbakemeldingssystem for å gi kudos eller pepper, som igjen fører til fordeler. I M2 deler noen intime historier, og jeg skjønner jo da at de ikke er interessert i at noen de ikke kjenner på grunn av lang fartstid skal kunne svosje inn og ta del i deres "privatliv".

Det smarte ville jo være å huske at de fleste faktisk er fremmede selv om de har fått tilgang til M2. Jeg synes M2 gir en trygghet i at a) det kan ikke googles og b) det er en mindre andel av forumets brukere som har tilgang. Hvem som til enhver tid har tilgang, vet jeg lite om.

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men da skjønner jeg det jo litt bedre, selv om jeg likevel sliter litt med å få det med rødprikkinga til å gi mening. Det er vel bare å droppe å prikke ... ?

Fordi røde prikker gir "minuspoeng", så ved å prikke rødt når noen tigger etter prikker, gjør man veien frem mot tilgang til M2 lenger.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat