Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-21, 09:04   #26
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korona og økning i hyttemarkedet

Vi har to hytter - ei på fjellet en kort kjøretur hjemmefra og ei på kysten en halv dagsreise hjemmefra. Fjellhytta har vi hatt i 15 år og kysthytta har vi nettopp arvet. Veldig glad for begge to!

Mens jentene var tenåringer så ble hytta mindre brukt, men nå er jentene store og styrer seg selv så da ser jeg for meg mange helger og ferier på hytta i årene som kommer. Vi holder på å bygge ut kysthytta nå, så jeg gleder meg veldig til å bruke den masse til våren og sommeren. Ser for meg at vi jobber en del derfra sånn at vi kan være der utenom ferier også

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat