Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-21, 08:35   #58
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Har prøvd å følge alle regler og anbefalinger både på jobb og hjemme, men har muligens tolket noen anbefalinger til å passe meg og mine bedre et par ganger.

Møtte kjæresten min i fjor, og det var vel ikke anbefalt å drive å date. Men han ble raskt definert som nærkontakt når det kom anbefalinger om det på høsten. Det å holde 1 og 2 meter avstand er heller ikke lett til enhver tid. Og mamma har fått klem. Hun synes det var greit selv. Vi er sammen med broren min og hans familie, siden han har jevnaldrende barn med meg. Søskenbarna går på en annen skole, men de har møttes og overnattet til hverandre og vært på hyttetur.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat