Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-21, 17:44   #45
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenkte du da koronaen kom for alvor?

Første gang eg tok det til meg, husker eg var i vinterferien då me var i hemsedal hos min søster. Eg forstod at det kom til å komme. Så var eg i kirka søndagen etter, då hadde dei kalk til vinen, og det er ikkje vanlig her. Så då tenkte eg på det. Når det først kom, den dagen skolen stengde, såg eg på rekke av biler med foreldre som kom og henta barna som reiste heim med store mengder bøker i armane. Eg tenkte: kva er det som skjer, og eg får ennå grøsningar når eg tenker på det øyeblikket.
Men så var me heime då, bretta opp erma, lærte oss teams, og jobba som heltar utover våren.
Eg hadde få tankar eller begrep om tid. Det var liksom berre å jobbe. Gå ut på tur. Drikke kaffi ute. Møte nokre få venner.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat