Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-21, 22:15   #21
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?

Jeg ble jo presset ut av jobben på brutalt vis ca. et halvår før pandemien stengte landet, og har hatt behov for leges og skape meg en ny framtid. I tillegg til å bearbeide sorg og traumer har jeg studert. På et vis har det vært langt lettere for meg å være isolert hjemme og holde på med dette, når resten av landet også har vært isolert og hjemme. Jeg har ikke følt meg så utenfor som jeg ellers ville ha gjort, og det har faktisk hatt en del å si for meg og lettet smerten jeg har følt. Livet mitt stoppet opp, men siden resten av verden har stoppet opp også, har hverken livet eller verden løpt fra meg. Å studere under pandemien (som voksen og med et opplegg som uansett baserer seg på mye selvstudium) tror jeg kanskje er vel så OK som det er å jobbe, slik situasjonen er.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat