Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-21, 09:56   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og for mange i den fasen så er det liksom ikke det store savnet med restauranter, konserter og eksotiske reiser. (I hvert fall var det ikke det for meg).

Men samtidig oppleves det kanskje verre for besteforeldre og andre familiemedlemmer å ikke få treffe de mindre barna, siden ungene vokser og forandrer seg så fort, og man går glipp av så mye.

Om mine tenåringer ikke møter besteforeldrene på en stund så går det jo fint. De savner dem så klart, men det er jo ikke slik at de går glipp av store trinn i utviklingen, eller opplever at barnebarna ikke kjenner dem når de møtes igjen. Jeg har tenkt mange ganger på hvor glad jeg er for at jeg ikke har små barn nå.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat