Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-21, 10:04   #60
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes egentlig denne tråden er veldig fin fordi jeg liker å se at folk har fått fine ting ut av kjip materie, men jeg blir littegrann bitter av at dere sparer så mye penger.

Jeg kan godt forstå at du kjenner på den bitterheten.

Jeg har vært i full jobb (i offentlig sektor) hele tiden og har full inntekt. Det har vært en litt sjokkerende opplevelse å innse hvor mye penger vi har brukt på byens restauranter. Det er virkelig der vi sparer MASSE penger nå. På den annen side; dette er noe vi har valgt å prioritere tidligere og jeg kjenner på at jeg kommer til å ta opp tråden umiddelbart når vi igjen får lov til å spise ute. Det er jo nettopp noe av det jeg elsker med Oslo; at det er så mange og gode spisesteder. Det er rett og slett en næring jeg liker å støtte opp om.

Næringen støtter for øvrig opp om mitt behov for å spise god mat som jeg ikke har laget selv. Så det er vinn-vinn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat