Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-21, 09:17   #34
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.239
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?

Jeg kjenner noen som teller på knappene på om de skal gjennomføre et studieopphold i utlandet eller ikke, vet ikke hva de vil lande på. Og så kjenner jeg til noen i familien som har valgt å oppholde seg i utlandet siden i fjor, istedenfor å reise frem og tilbake som de pleier.

En av mine pakistanske venner sier at han må besøke familien i sommer uannsett hvordan smittesituasjonen er da, fordi foreldrene hans trenger hjelp til diverse ting. Og han har ikke vært der på nesten 2 år nå. Og han sier at han da vil isolere seg på begge steder for å unngå å bringe smitte fra Norge til Pakistan eller motsatt.

Min mann håper det blir mulig å besøke sin mor igjen snart, for hun trenger også hjelp til endel ting og bor ikke i norge. Men det kommer ikke til å skje mens barna er på skole for å unngå at de må sitte i karantene.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat