Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-21, 09:25   #38
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nei, men jeg hadde egentlig tenkt å reise selv en uke etter påske, fordi jeg har en masse ting som jeg egentlig må ordne på jobb i England. Men sånn som det ser ut nå, tror jeg kostnaden for familien blir for høy, som i at jeg verken kan eller vil være borte fra dem så lenge som jeg kanskje må.

Jeg synes ikke det er særlig mye forståelse for faktiske utenlandspendlere i denne debatten. Mange som reiser hjem til Polen eller Litauen i påsken, gjør det jo faktisk fordi de har partner og små barn der.

Veldig viktig innspill i debatten. Jeg tror ikke jeg har lest den andre tråden Tallulah refererer til, men synes generelt at det skilles lite på nødvendige jobbreiser, ikke helt nødvendige, men sterkt tiltrengte reiser av familiære grunner, og unødvendige fritidsreiser, alt sauses liksom sammen til utenlandsreiser i stor grad.

Min svigerinne i USA har ikke sett sine foreldre (82 og 84) på snart to år. Jeg hører bekymringen hennes, savnet og engstelsen hennes hver eneste gang jeg snakker med henne. Og jeg forstår henne godt.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat