Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-21, 08:29   #24
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Vi har en Samsung som det har vært mye trøbbel med siden den var ny for 5 1/2 år siden. Vi har i grunnen konkludert med at Samsung er bedre på å lage mobiltelefoner enn vaskemaskiner. Men leste en artikkel med vaskemaskintest i går (Dagbladet pluss), der Forbrukerrådets erfaring er at Miele lager de beste maskinene over tid, fulgt av LG, Bosch/Siemens og Samsung. Så vi kan ha vært uheldig. Vi har også hatt Miele, som slett ikke varte så lenge som ryktet skulle ha det til at den skulle.

Vår Samsung kan kun styres med touchskjerm på maskinen, eller via app. Vi syntes app var ubrukelig (vi står jo ved maskinen og slår den på), helt til touchskjermen nå er i ferd med å ta kvelden, og maskinen er for "gammel" til at appen finner den. Denne maskinen har også autodoseringskammer, som vi sluttet å bruke fordi klærne fikk dårlig lukt, og i tillegg brukte den veldig mye såpe.

Så selv om jeg ikke har en spesifikk maskin som råd til deg, ville jeg bare inn og si at jeg kommer til å gå for en maskin med fysiske knapper, og ikke legge vekt på autodosering, neste gang jeg kjøper (og ting tyder på at det kan bli ganske fort).

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Ikke velg Samsung, vi kjøpte en ny vaskemaskin fra Samsung i fjor, etter vår kjære Miele tok kvelden, vi har bare hatt trøbbel med den.
Den river i stykker klær, en idiotisk knott i døren tar tak i klærne, den rister som bare fy(den er i vater) og den er bare teit.

Vi skal ha ny maskin, går tilbake til Miele.

Jeg signerer disse og avbefaler Samsung. Vår er under ett år og vi har allerede hatt reparatør på den.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat