Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-21, 19:07   #36
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har lært at situasjoner der jeg er helt uten kontroll stresser meg noe helt hinsides mye og gjør meg rett og slett psykisk syk. Vi har alle bagasje og min krever at jeg kan kontrollere livet mitt i stor grad. Så det går på alt fra å være finansminister i hjemmet til bestilling av ferier til ukesmenyer for middager og rydding i kjellere og boder og en masse annet. Dette har jeg vagt visst om, men ikke virkelig satt ord på før nå.

Jeg klapper ikke sammen av smått og stort i hverdagen som ikke fungerer som det skal, men uoversiktlighet og kaos og uforutsigbarhet uten noen tegn til sluttdato og over lang tid, tar nesten knekken på meg. Pandemi er jeg virkelig ikke laget for.

Dette!

Jeg har ikke greid å sette skikkelig ord på det, men her var liksom jeg beskrevet.

Jeg tror jeg sa det flere ganger under nedstegningen også, at det å ikke VITE, det tar nuven på meg.

Jeg vil ha en plan. Vi kan godt ha 5 planer, jeg har ofte det, men jeg vil ha noe som LIGNER på en plan. Ikke "vent og se".

Resultatet er at jeg går konstakt med skuldrene oppunder ørene, og venter på at det skal smelle.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat