Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-21, 20:18   #115
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?

Jeg har tenkt mye på denne tråden hver gang den har dukket opp i feeden min. Og selv om jeg har svart, så var det en ting som ikke kom med. Realiteten er hjemmekontor har ført til at jeg har kunnet stå i full jobb gjennom en ganske krevende periode. Nå er det uvisst om perioden hadde blitt like krevende hvis det ikke hadde vært for koronaen. Men når ting virkelig smalt, så har jeg hatt mulighet til å kunne levere 100 % på jobb, selv i det mest krevende periodene. Det hadde jeg neppe kunne gjort hvis jeg ikke hadde sittet på hjemmekontor.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat