Tråd: Pokémon Map
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-16, 10:15   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Pokémon Map

OK, så er det i ferd med å klikke bare bittelitt for meg.

Er det noen som har erfaring med å bruke nettsiden Pokémon Map? Funker den, egentlig? Er også usikker på om jeg har skjønt opplegget helt. Når merkinga er grønn, kan (men trenger ikke) det aktuelle monsteret være i nærheten der og da? Og når merkinga er rød, da? Og hva med lyseblå?

Jeg har satt meg fore å få 400 Magikarp-candies innen utgangen av måneden (har 290 nå). Har vært på Aker Brygge tre ganger den siste uka ( - jobber i nærheten, da), men synes ikke det er så mange karper der som det var tidligere. Gikk forbi fire grønnmerkede Magikarp-steder i Slottsparken i morges, og fikk karpe på ett av dem.

I tillegg vil jeg (eller 8-åringen) ha Snorlax, bl.a. Er Pokémon-kartet overhodet brukbart?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat