Tråd: Pokémon Map
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-16, 10:54   #13
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Der er jeg sjelden, dessverre.

Nå i nivå 24 har vi begynt med 10-kilometersegg igjen (men det hjelper jo ingenting når de bare bringer skrot).

Men da har du et håp, i det minste! Jeg har heller ikke fått 10 KM egg på evigheter. Jeg fikk flere på rappen i sommer, dog med en schyter som beste catch, men siden har jeg ikke sett snurten av dem.

Jeg har brukt nettsiden som heter pokemonmap.no. Da kommer det opp alle spawns, og hvor lenge det er til de forsvinner. Erfaring tilsier at de som finnes i kartet, også finnes i "virkeligheten", men at det også dukker opp flere pokemons enn angitt på kartet. Jeg tror ingen av kartene funker nå, etter en oppdatering fra Pokemon. Jeg skjønner ikke hvorfor de bannlyser disse kartene. Nå når jeg har jakta så lenge, så gidder jeg ikke å gå rundt på måfå og lete lenger, jeg vil vite hvor jeg skal lete. En kveld her oppdaget jeg en Blastoise på kartet et stykke unna oss. Jeg heiv ungen i bilen (et alibi må man jo ha!) og ut på kjøretur. Rakk den ikke, da

Timar er aktiv nå   Svar med sitat