Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-16, 14:52   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satire om innvandring - burde man la være?

Jeg tror ikke problemet ligger i at folk leser artikkelen og ikke skjønner at det er tull. Problemet ligger i at folk ser en overskrift, og tenker "enda en mulighet til å slenge noe dritt om de jævla muslimene". Det er ikke et ønske om å forstå som ligger bak, det er et ønske om å hetse, og det er en slags lynsjementalitet som ligger i bunnen der. Jeg tror ikke de som allerede er ute og veiver med høygafler og fakler er mulige å snu, men jeg tror det er viktig å motsi, og ikke nødvendigvis alltid så kozemozete, for at ikke flere skal bli med mobben.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat