Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-15, 19:36   #54
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du stor intimsone?

På jobben min setter man seg ofte på samme plass på pauserommet hver gang. Så om "min" plass er rett ved eller i motsatt ende av den eller de som allerede er der, spiller det ingen rolle for hvor jeg setter meg. Det er uansett så små forhold at alle snakker med alle.

Jeg oppfatter hovedinnlegget, og sitatet fra Retz som at det er snakk om at nærmeste stol blir satt svært nærme, ikke som at nærmeste stol er problematisk i seg selv. Det er vel naturlig at det er ca lik avstand mellom stoler rundt et bord, så om den som satt ved siden av meg trakk stolen betydelig nærmere min stol, ville jeg kanskje stusset. Hovedinnlegger sier jo at hun har løst det ved å ha sekker/vesker i nærheten, regner ikke med de ligger oppi stoler, men står på gulvet?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat